Hej igen!

Länge sen, jag vet. Bloggandet är inte längre skoj eller prioriterat eftersom jag nästan aldrig sitter vid en dator och blogg.se alltid muppar via iPhone...

Hur som haver.
Snart december!
Livet rullar på, pengarna rullar knappast in och julen närmar sig.
Många julklappar är redan köpta. Många kvar ändå att köpa.

Skulle städa inför advent häromdagen o drog fram soffan...och tog bort kuddar och divandelen. Joråsåatteh.... det var inte snyggt, så att säga. Å varför ända in i rövhelvete kastar man glasspinnar mellan soffdynorna och bakom soffan??? Jo, man är lat, tänker jag! Men nä, nu förstår, ingen här förstår vad jag talar om för INGEN har slängt pinnarna där! Där ser man...

Sen sist har det väl inte hänt så mycket anmärkningsvärt. En o annan stor grej förstås 😍
Charlie blir ju storebror minsann nästa år ❤️



Jobbar lite då o då...ungarna fixar skolan galant...snön verkar inte komma...ja, typ så.

Ska se om det finns lite bilder att ploppa med här oxå.
Hörs sen. Dröjer säkert länge 😜😆

AnnicaAnnica
2016-11-30 @ 12:47:51

Grattis till nya barnbarnet som komma skall och det var värst vad dina egna barn växer :) Ha det så bra!

Lisbeth
2016-12-09 @ 21:31:11
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Så roligt med ett barnbarn till! Jag lär få vänta länge till verkar det som.. ;)
Hahaha, hög igenkänningsfaktor på soffbilderna! Det ÄR lite skönt när ungarna är stora, iaf när det gäller städningen.. :D
Kramen

Lisbeth
2016-12-15 @ 00:55:38
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com

Och så glömmer jag ju att säga det jag skulle egentligen: Vilka himla fina ongar du har - och barnbarn förstås.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0