Jo...å så var det det där med att lägga sig i...

Man tänker så mycket då man löser inlägg på fejjan. 

Sketna inlägg.
Å så jo...man vill gärna lägga sig i 🙈🙈🙈😂😂😂



Sorry.


Men jag står för mina ord. Till skillnad från många andra. 




Å vad hänt annars här dårå?
Jo. 


Förutom en sommar som nattarbetare på Loka Brunn så är jag ju superstolt mormor till världens tre finaste barnbarn; Charlie Sigrid o Milo!!! 
Vad kan va bättre??? 


Ja...det skulle väl vara de fina ungar jag själv har här förstås 👌😂😍
Å snart drar vi till Grekland hela högen. Jag o Jonas o våra sex fina små 😍❤️☀️☀️☀️☀️☀️

Vi toklängtar! 😍☀️💞💦💦💦🙏❤️👌💦😳☀️☀️😳

Annica
2017-08-13 @ 19:53:46
URL: http://annicastjarnlof.blogspot.se

Grattis till nya barnbarn! Och trevlig resa såklart. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0