Onsdag

Hunnit en del.

Dammsugit o våttorkat.
Dammat o vattnat blommor. 
Tvättat några maskiner varav två var med stolsdynor från köket.
Herrejävlar!
Fler än vi som lever i bakteriell maskopi typ? 😱😜


Bytte gardiner i kök/vardagsrum och åt en nyttig lunch....kokta ägg på fullkornsmacka o banan o kiwi till det.

Å lite godis. Å Cola. Zero iofs😳😳😳


Orkar fan inte dieter o sånt smäck!


Hämtade några ungar o en kompis i skolan efter lunch och sedan åkte jag till Julia o bytte bil för att kunna hämta hem bästaste Charlie o mostrarna Emma  o Elin 😘💖
Har ju ingen barnstol i vår bil som passar lille söte Charlie 💖

Korv o bröd duger gott som middag o alla åt utan gnäll....typ 😜
Jag har lovat dem fläskfilé o potatisgratäng i morgon iaf 😝
Å sen ska jag jobba i morgon natt oxå 👍👍👍


Hoppas min värk ger med sig.
Har haft så jäkla ont i benen och nyss i magen. 

Svettas o fryser.
Får fan inte bli sjuk bara! 
Behöver pengarna från jobbet så vi  kan betala resan i höst 💖💖💖





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0