Glasögonorm

Äntligen!

Tänk att det ska ta sån tid att få tummen ur i fixa sånt man behövt i evigheter.
Men nu är det iaf gjort 😘👍
De gamla har gjort sitt.


När jag ändå hämtade glasögonen i Karlskoga så passade jag på att ta med Emma o Elin till polisstationen där för att fixa pass 😊

De övriga tre som fortfarande saknar pass kommer vi ordna till under sportlovet tänkte vi.
Sen handlade vi på Ica Maxi och Coop och så hämtade vi en grej som Anna köpt av någon på en Köp-o sälj-sida. 

Jag är svintrött och somnade till tio minuter i fåtöljen då vi kom hem.
Sen hämtade vi Stina o fixade kaffe till Jonas som slutade jobbet. 
Strax blir det stuvade makaroner o falukorv. Ingen favvo för min del direkt men barnen älskar det. Finns lite biffgryta sen i lördags som jag värmer 🙈😜

Nu är det så ruggigt o mörkt...då längtar vi extra mycket till vår resa i september 🌴☀️💖
Jag är så glad att vi fått den här möjligheten tack vare mina fina föräldrar 💖
Barnen är så nyfikna på hur det är att flyga och att bada i havet. 
Kommer bli toppen!
Gäller o få ihop en hel del pengar än iofs men det ska gå 👍💪👊



Resan till Kreta i oktober var fantastisk och Kos kommer inte göra varken Jonas, mig eller de små besvikna tror jag.

Grekland är ett säkert kort 🙌☀️
Hoppas fler joinar 😘😘😘

LadyM/Ewa
2017-01-30 @ 19:43:27

så himla roligt att du är tillbaka, välkommen! :)

Lisbeth
2017-03-06 @ 00:44:32
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Skitsnygga glasögon!
Vilken härlig upplevelse för ungarna (och er förstås)
Lite avis, men det lär nog dröja innan vi kommer iväg. Det blir nog en hund till istället.. ;)
Kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0