Snart slutet av januari

Ligger lågt med bloggande. Å jobb. Tydligen.


Emma fyllde sex år den 10/1 men då låg familjen i magsjuka. Så kalas o firande kom senare 👍💖
Stora fina tjejen! Hon är så himla fin 🌸

Inte tagit på mig så mycket jobba alltså nu men har å andra sidan inte blivit erbjuden massa heller. Men jag ska leta fler pass o kanske andra jobb för nu behövs varenda krona! I september drar vi till Kos med barnen o då måste stålar in 😜❤
Barnen fick varsin fin slant av mormor o morfar i julklapp så det kom vi långt på men det fattas mycket ännu...

Jag ska söka läkarvård för en utredning gällande min konstanta trötthet och orkeslöshet. Den tär på humöret och tar krafterna ur en helt. Orkar inget, finns inget roligt (lätt överdrivet, jo..) och jag får panik av tider o måsten. Tror inte många förstår riktigt hur jag menar, men det handlar inte om lathet eller att va bekväm och jag KAN INTE BARA RYCKA UPP MIG som flera tycks tro!

Nåja....
I helgen har vi varit ute med ALLA barnen plus respektive o Charlie förstås. Skridskor o grilla korv. Pulka o skratt. 
Sen jobbade jag inatt och ska ev sitta vak inatt om det behövs. Sälja biljetter vid bion oxå.. 

Kanske kan man ta upp bloggandet snart om det letas fram lite ork och inspiration. 


AnnicaAnnica
2017-01-29 @ 15:58:41

Roligt att höra av dig,tråkigt att du är trött. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0