Sommar o sol ☀️

Eller ja...vår o ovanligt varmt iaf.

Vi hade 16 grader o strålande sol igår och idag är det ännu varmare ☀️☀️☀️
Nu skiter jag i att det hotas med snö o regn om några dagar för våren är iaf ordentligt på g 👍

I natt ska jag jobba på nattpatrullen i Grythyttan.
Riktigt bra ställe.
Kommande två nätter ska jag testa något nytt...boendet för ensamkommande flyktingbarn.
  Jag behöver prova annat men det blir nog mitt favvoställe fyrklövern om inget annat dyker upp snabbt 😘

Suttit i solen här under em o nu ska vi fixa lite mat.
Sen har jag biljettförsäljning innan nattjobbet oxå.


Häromdagen var alla nio barnen hemma (å Jimmy, Charlie, Sigrid o Gabbe förstås) o åt våfflor, grädde, sylt o glass.
Jag uppskattar att de alla tar sig tid att komma sådär 💖





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0