Svettigt nu 😝

Final.

Sverige mot Kanada o det står 1-1 😌
Hockey när den är som bäst 😍

Jag klev av i morse.
Fem nätter på en vecka som eg skulle varit sex.
Nätter alltså 😘
I mitt liv prioriteras livet😙
Därför plockades den här natten bort.

Min nya arbetsplats är toppen!
Precis som de tidigare ❤️
Lönen är sämre och arbetet tungt.
Fina arbetskamrater o vackraste platsen gör att jag stannar sommaren ut 💖

Snart är vi nere på hindra dagar till Grekland.
Å snart är det skolavslutning o andra avslut. 
Överallt.


Å kolla Donnan jag mötte idag då!
Världens finaste Sigrid!
Mormors tjej 😍😍😍
Å Charlie o lillasyster har varit i Kolmården 😊
Fatta när man får snap på världens finaste lillkille som träffar de stora goa fina djuren!?!
Älskade Charlie!
Snart fyller han två år ❤️❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0