Ska den leva?

Bloggen asså.
 
Stått ganska orörd och intresset från min sida har varit nästan 0.
Orkar fan inte med bittra skitar som envisas med att fortfarande (!!!) kommentera inlägg. 
Antagligen flera av dem som fortfarande är följare...finns en del. 
Att jag la ner berodde på flera saker.
Jag hade ingen tid. Klart största anledningen.
Pissiga kommentarer. Finns massor. Kommer hela tiden. 
 
 
Samtidigt vill Jag ha min blogg som "dagbok" Helt klart värt det tror jag. Ska jag köra 🤪🤔🤔🤔🙈
Annelie Gutenberg
2019-10-25 @ 20:57:26

Klart du ska börja igen!!
Annelie

Lisbeth
2020-01-01 @ 22:17:11
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Men va!???
Huuur kunde jag missa detta? Är ju inne stup i kvarten och kollar om du fått tummen ur att skriva juh!
Lovar dig, lämna de där tråkmörtarna till mig, jag tar hand om dem - kan bli din egen moderator och dissa dem ;)
Ko igen nu! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0