2020

Mitt år! Kände det redan i december. 2020 är mitt år. Vet inte om allt började så bra med akuta vårdbesök för två av mina närmaste och grubblerier om livet i allmänhet. Jag älskar Jonas,alla barnen, deras familjer osv...Men man funderar dag som natt på hur livet ska bli. Mitt nyårslöfte till mig själv är samma som förra året. Jag fixade det bra o kör på i samma spår. "Lägg ingen energi på de som du ändå inte får tillbaka positiv energi från" Förutom det vill jag ha sagt att blogg.se suger för jag hittar inget bra sätt att leta upp gamla inlägg...går det inte via mobil??? Jag ska väl kunna leta månad o år som förr?? Eller? Suger att inte hitta minnen... 🤬🤬🤬
Lisbeth
2020-01-10 @ 00:26:21
URL: http://www.bettans-place.blogspot.se

Fortsätt som du gör, och var den du är. Att försöka förändra sig när man faktiskt inte behöver det, är ju ganska onödigt.Jag har märkt att man liksom formas om så sakteliga, hittar nya spår - eller inte. Något som aldrig någonsin funkar för mig, är att göra saker jag känner att jag egentligen borde, måste, ska - bara för att andra gör det.Har lagt ner det helt. Och mår oförskämt bra trots alla bumpar och mothugg på vägen.

Gå in via datorn, allt finns kvar :D
Den 11 januari 2008 hälsade du välkommen till din nya blogg.. ;)
Kramen

Steventub
2023-02-27 @ 06:30:46

Our friendly and professional domestic plumbers can fix everything from a leaking sink and a broken tap to a complex central heating and hot water system. [url=http://www.youthreporter.eu/profil/martinez_mateo_76/]Gas Engineer>>>[/url]

FrankTob
2023-05-18 @ 14:26:56

Profil uytkownika khloe_collins96 [url=http://weselewstolicy.pl/profile/?u=104995]Profil uytkownika khloe_collins96...[/url]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0